Cui nu îi plac pastele? Spaghete, macaroane, fettucine sau lasagna, cu tot felul de sosuri, pe bază de brânzeturi, carne sau fructe de mare, pastele sunt felul de mâncare perfect pentru orice ocazie. La atelierul de gătit bucătărie italiană vei învăţa reţete noi de paste şi te vei bucura de priceperea renumitului bucătar Antonio Pasarelli 

Alegând pastele Hutton, poţi prepara ieftin şi rapid o mâncare sănătoasă, savuroasă, de care să fii pe deplin mulţumită şi pentru care vei culege toate aprecierile, de fiecare dată. Sunt pastele tale de încredere, de fiecare zi, dar şi o alegere excelentă pentru ocaziile speciale din viaţa familiei tale.

Pastele au în mod natural un conţinut scăzut de grăsimi şi ridicat în carbohidraţi complecşi – mâncarea ideală pt. o dietă sănătoasă? Studiile au arătat că având o dietă bogată în carbohidraţi complecşi (55-65% din calorii) şi scăzut în grăsimi (25-30% din calorii) cu un aport adecvat de proteine (10-15% din calorii) se obţine o incidenţa scăzută a bolilor de inima şi cancer.

Pastele conţin carbohidraţi “buni”.

Carbohidraţii reprezintă principala sursă de glucoză a organismului, sursă crucială de energie pentru creier, globule roşii, muşchi şi organe. Pastele sunt o sursă excelentă de carbohidraţi complecşi. Pastele nu sunt mâncare “albă”.

Pastele sunt aurii sau de culoarea chihlimbarului pentru că sunt făcute din făînă grifica măcinată din grâu durum. Făina albă folosită la fabricarea pâinii albe e măcinată din grâu comun. Pastele sunt nutritive.

Pastele sunt un surplus de vitamine B, fier şi niacin. Conţin foarte puţîn sodiu şi n-au colesterol (cele fără ouă). Pastele au un index glicemic (IG) scăzut aşa încât nu cauzează creşterea rapidă a zaharurilor în sânge. Indicele glicemic măsoară rapiditatea cu care carbohidraţii declanşează creşterea nivelului de zahăr în sânge; cu cât numărul e mai mare cu atât creşte şi nivelul zaharurilor.

Loading...