Vara aceasta, poţi să îţi prepari în avans un mic dejun sănătos, folosind ingrediente precum seminţele de chia şi fulgii de ovăz. Pe lângă faptul că au un conţinut ridicat de fibre şi te ajută să ai o digestie mai bună, seminţele de chia au beneficii în privinţa sănătăţii sistemului osos.

Astfel, micuţele seminţe te ajută să ai dinţi şi oase mai puternice. O porţie de seminţe de chia reprezintă 18% din doza zilnică recomandată de calciu, element esenţial pentru a-ţi menţine sănătatea oaselor, precum şi structura dinţilor.

În plus, te ajută să previi osteoporoza. De asemenea, seminţele de chia conţin multe substanţe nutritive care sunt importante pentru sănătatea sistemului osos, cum ar fi fosforul, magneziul şi calciul, dar conţin şi multe proteine. Încearcă şi tu această reţetă la micul dejun şi bucură-te de beneficiile seminţelor de chia!

Mic dejun cu chia şi fulgi de ovăz – Ingrediente

100 g fulgi de ovăz
40 g seminţe de chia
240 ml lapte sau apă
1 praf de sare
scorţişoară, după gust
miere (sau alt îndulcitor), după gust
100 g fructe de pădure congelate sau proaspete, după preferinţă
iaurt, pentru servire
fructe de pădure, pentru decor

Mic dejun cu chia şi fulgi de ovăz – Mod de preparare

Pui fulgii de ovăz, seminţele de chia, laptele, sarea şi scorţişoara într-un borcan cu capac, îl închizi şi îl laşi peste noapte în frigider.

Pasezi fructele de pădure şi le transformi în piure. Amesteci fulgii de ovăz cu piureul de fructe congelate şi pui deasupra puţin iaurt natural şi mai multe fructe de pădure întregi, nuci, miere sau orice alte ingrediente preferate.

Sursa + foto: pinchofyum.com

Limonadă răcoritoare cu seminţe de chia (obezitate) FOTO

Budincă de chia şi mure

Creveţi cu marmeladă de portocale şi seminţe de chia

Prăjitură cu seminţe de chia, lămâie şi afine

Loading...