Persoanele cu colesterolul mărit ar trebui să limiteze consumul de alimente sărate, precum şi consumul de alimente cu multe grăsimi saturate. Dacă vrei să îţi menţii arterele curate, este bine să incluzi în dieta ta zilnică mai multe grăsimi „bune“ şi mai multe alimente bogate în fibre, precum fasolea. Încearcă, aşadar, reţeta de mai jos şi te vei convinge de beneficiile sale.

Ingrediente

400 g fasole albă (de la conservă), scursă şi spălată
½ ceapă roşie mică, tăiată fin
200 g roşii mici sau cherry, tăiate jumătăţi
2 linguri oţet
1 lingură ulei de măsline
piper, după gust

Mod de preparare

Combini boabele de fasole, ceapa şi roşiile într-un castron mare de salată. Adaugi oţetul şi uleiul. Amesteci ca să se combine ingredientele. Acoperi cu o folie de plastic. Laşi salata să stea aşa 30 de minute, pentru ca aromele să se combine. O serveşti imediat.

Sursa + foto: www.taste.com.au

Salată cu avocado (colesterol)

Salată de pui cu orz perlat şi porumb (colesterol)

Salată de fasole neagră cu orez brun (colesterol)

Loading...
Evaluează articolul