Ciupercile reprezintă surse importante de fibre, vitamine şi minerale. Pe lângă minerale precum potasiu, cupru, fier, ele conţin şi seleniu, care nu se găseşte în prea multe fructe sau legume. Acesta protejează organismul în lupta împotriva bacteriilor şi fungilor.

Ingrediente:

200 g bucheţele de broccoli

300 g ciuperci proaspete

3 cartofi ● 1 ceapă ● 1 morcov ● 100 ml smântână

lichidă

50 g unt

sare

piper

pătrunjel, după gust

frunze de dafin, după gust

Tai bucăţi mici cartofii şi morcovul şi le pui la înăbuşit cu unt, într-o oală de ciorbă. Tai broccoli şi-l adaugi în oală. La final, pui ciupercile şi le înăbuşi 2-3 minute. Torni 2 l de apă, condimentezi cu sare şi piper, după gust şi laşi la foc mediu 20 de minute.

După ce au fiert legumele, cu o spatulă scoţi ciupercile din oală şi le pui deoparte. Torni smântâna în supă şi mixezi cu blenderul vertical. Serveşti supa-cremă cu ciupercile păstrate, cu câteva frunze de dafin şi cu pătrunjel tocat.. La final, pui ciupercile şi le înăbuşi 2-3 minute. Torni 2 l de apă, condimentezi cu sare şi piper, după gust şi laşi la foc mediu 20 de minute.

După ce au fiert legumele, cu o spatulă scoţi ciupercile din oală şi le pui deoparte. Torni smântâna în supă şi mixezi cu blenderul vertical. Serveşti supa-cremă cu ciupercile păstrate, cu câteva frunze de dafin şi cu pătrunjel tocat.

Loading...