“Litălși – niște mititei” s-a lansat la New York
Început ca o simplă strategie de marketing, lansarea Litălși-niște mititei la New York se va transforma în ieșirea produsului românesc pe piața din Statele Unite.
Peste 80.000 de vizitatori au luat parte la evenimentul “Romania Day on Broadway”
Compania românească CarmOlimp a primit invitatia de a produce și livra produsul românesc chiar in SUA.
CarmOlimp a încins grătarele pe străzile din New York, oferind peste 6.000 de mici celor 80.000 de vizitatori la cea de-a 23-a ediție a evenimentului “Romania Day on Broadway”. Compania brașoveană a investit peste 1,5 milioane de euro în dezvoltarea și lansarea noului brand de mici în “orașul tuturor posibilităților”.
Evenimentul “Romania Day on Broadway” a avut loc prima dată în anul 2000 şi este organizat de Ambasada României din Statele Unite ale Americii, Consulatul General al României din New York și Institutul Cultural Roman. La ediția din acest an, care a avut loc pe 16 iunie, au fost peste 500.000 de participanți și a avut un program prin care au fost prezentate obiceiurile şi tradițiile românești.