Când ai poftă să mănânci ceva dulce, dar eşti la dietă, nu este nevoie să renunţi, ci doar să alegi un desert care nu-ţi aduce prea multe calorii.

Dacă îţi este greu să renunţi la dulciuri, deserturile cu fructe reprezintă o alternativă care nu-ţi afectează sănătatea sau silueta. Tartele, fructele coapte, salatele şi plăcintele făcute de tine nu-ţi iau mult timp pentru a le face şi te ajută să înlocuieşti pe acelea care te îngraşă.

Fructe la cuptor

Cel mai simplu desert este să pui la cuptor câteva fructe, mere, dovleac, gutui, pere. Sunt delicioase şi sănătoase. Într-un vas adânc poţi pune un singur tip de fructe sau 2-3. Le coci la foc mic până se înmoaie. Le poţi mânca simple, dar şi cu puţină miere şi scorţişoară, care ajută şi ele la arderea grăsimilor, reducerea colesterolului şi menţinerea sănătăţii inimii. Cu toate că, spre deosebire de fructele consumate ca atare, cu coajă, conţin mai mult zahăr, consumate de câteva ori pe săptămână, te îngraşă mai puţin decât dulciurile din comerţ.

Află care sunt celellate deserturi care alungă pofta de dulce pe clicksanatate.ro.

Loading...