Îţi dai seama cât de important este un stil de viaţă sănătos abia atunci când afli că suferi de o boală gravă. Dacă nu ai probleme de sănătate, renunţă de acum la obiceiurile şi alegerile culinare care îţi pot provoca afecţiuni chinuitoare, cu tratamente costisitoare!

Anumite tipuri de carne

Carnea de pasăre este una dintre sursele bune de proteine, substanţe nutritive necesare pentru musculatură. Totuşi, dacă este prăjită sau procesată, consumată sub formă de mezeluri îţi creşte riscul de a suferi de un tip de cancer. Nici carnea roşie, preparată la grătar nu trebuie consumată în cantităţi mari. Institutul American de Cercetare a Cancerului recomandă aproximativ 18 grame de carne preparată la grătar pe săptămână.

Grăsimile parţial hidrogenate

Multe din alimentele tale favorite conţin grăsimi parţial hidrogenate, mai ales cele procesate sau coapte. Aceste grăsimi le îmbunătăţesc gustul şi le prelungesc perioada de valabilitate, dar îţi pot afecta sănătatea şi cresc riscul de cancer mamar şi rectal. La citirea etichetelor, le recunoşti după denumirea hidrogenat sau parţial hidrogenat, ceea ce indică prezenţa grăsimilor trans.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Loading...