Somon cu legume în folie de aluminiu (sistemul osos)

Somon cu legume in folie de aluminiu jpeg

Carnea de somon este unul dintre cele mai hrănitoare alimente. Nu doar că somonul conţine cel mai mare procent de acizi graşi Omega-3, dar este bogat în vitamine şi minerale. În plus, acizii graşi Omega-3 te ajută să îţi menţii sistemul osos la un nivel optim.

Cercetările recente au scos la iveală că un consum regulat de Omega-3 te poate ajuta să ţii osteoporoza la distanţă. De fapt, cercetătorii americani au observat că femeile care au avut un nivel mai ridicat de Omega-3 în sânge au avut mai puţine fracturi de şold.

Inflamaţia este un factor major care contribuie la resorbţia osoasă - un proces în care ţesutul osos este distrus. Deoarece somonul (o carne bogată în Omega-3) este un antiinflamator natural, consumând în mod regulat preparat cu acest peşte delicios, vei descoperi o modalitate excelentă de a-ţi menţine oasele puternice şi sănătoase. Încearcă, de exemplu, o reţetă de somon cu legume, în folie de aluminiu.

Ingrediente

4 fileuri de somon 2 dovlecei verzi mici, feliaţi 2 dovlecei galbeni mici, feliaţi 2 cepe sau şalote (una tocată, una tăiată rondele subţiri) 1 căţel de usturoi, mărunţit 2 ½ linguri de ulei de măsline sare piper negru măcinat 1 ½ linguri de zeamă de lămâie 1 roşii mari, tăiate cubuleţe 1 lingură de cimbru proaspăt, tocat ¾ linguriţă oregano uscat ½ linguriţă maghiran uscat

Mod de preparare

Încălzeşti cuptorul la foc potrivit. Tai 4 folii de aluminiu în bucăţi lungi de 40-50 cm. Amesteci feliile de dovlecei cu ceapa şi usturoiul, împreună cu 1 lingură de ulei de măsline. Condimentezi cu sare şi piper, după gust, şi împarţi legumele în cele 4 folii de aluminiu. Le aşezi în centrul foliei.

image

Ungi bucăţile de somon cu 1 lingură de ulei de măsline, condimentezi peştele pe ambele părţi cu sare şi piper, apoi aşezi câte un file peste legumele aranjate pe folie. Stropeşti carnea cu zeamă de lămâie şi condimentezi cu sare şi piper.

image

Amesteci roşiile, restul de ceapă tocată, cimbrul, oregano şi maghiranul cu 1 lingură şi jumătate de ulei de măsline şi potriveşti de sare şi piper. Împarţi compoziţia de roşii peste somon.

image

Îndoi marginile foliei şi împachetezi peştele şi legumele cât mai bine.

image

Pui pacheţelele pe o tavă de copt şi dai la cuptorul încins, în prealabil, 25-30 de minute, până când somonul este făcut. Timpul de coacere variază în funcţie de cât de groase sunt bucăţile de peşte.

image

Când sunt gata, desfaci cu grijă folia, ca să nu te arzi, şi serveşti somonul cald, pe pat de legume.

image

Somon cu sos de portocale şi rozmarin

Somon cu sos de portocale şi rozmarin

Salată Nicoise cu somon (sănătatea creierului şi a sistemului nervos)

Salată Nicoise cu somon (sănătatea creierului şi a sistemului nervos)

File de somon marinat în lapte bătut

File de somon marinat în lapte bătut



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg