Acum este momentul oportun pentru a mânca struguri de tot soiul, însă ştii care dintre ei îţi aduc cel mai bun aport nutriţional?

Deşi există foarte multe sortimente de struguri, de diferite forme şi arome se pare că strugurii negri au cel mai mare conţinut de antioxidanţi.

Motiv pentru care este recomandat să consumi zilnic o cană cu boabe de struguri negri alături de o dietă echilibrată şi diversificată pentru a beneficia de efectele protectoare ale antioxidanţilor.

Dulcele perfect

Decât să consumi produse din comerţ cu un adaos foarte mare de zahăr, mai bine alegi să consumi câteva fructe printre care strugurii negri.

Nu te feri de culoarea lor închisă, aceasta se datorează coloranţilor naturali de care se bucură ei, fiind bogaţi în antocianini.

Antoacininii joacă un rol important în menţinerea sănătăţii tale deoarece protejează celulele organismului de toate efectele negative ale radicalilor liberi, ajutând totodată la reducerea inflamaţiilor din organism.

În felul acesta, strugurii negri devin aliaţii siluetei tale şi a sănătăţii ferindu-te de afecţiuni precum diabet şi cancer.

Pe lângă antoacinini, strugurii negri conţin şi o cantitate bună de polifenoli, substanţe ce au rolul de a te proteja de afecţiunile cardiovasculare, de apariţia osteoporozei şi a bolilor neurodegenerative.

Loading...