Una dintre cele mai comune cauze ale obezităţii este mâncatul impulsiv, care te face să consumi alimente nesănătoase, bogate în zaharuri, gluten şi grăsimi de calitate scăzută, într-un mod incontrolabil.

Aceste alimente, care, în mare parte nu dau substanţe nutritive oragnismului, se transformă în grăsimi, care se depozitează cu uşurinţă în ţesuturi. Există câteva alimente care te ajută să lupţi împotriva necesităţii impulsive de a mânca dulciuri, care sunt de cele mai multe ori legate de dezechilibrele glicemiei.

Dulciurile sănătoase

Secretul alimentelor pe care le vom enunţa mai jos este că ele conţin toată dulceaţa naturală. Unele, din cauza conţinutului de zaharuri sănătoase, şi altele din cauza a altor substanţe nutritive, au un gust dulce. Nivelurile de glucoză variază continuu, provocând nevoia de a mânca zahăr şi ceva dulce, pe care le poţi contracara cu aceste alimente.

Iată care sunt aceste alimente:

Scorţişoara

Acest condiment este folosit ca tratament natural pentru diabetul zaharat de tip II, deoarece reduce nivelul de zahăr din sânge şi încetineşte apariţia foamei. În plus, scade pofta de zahăr care apare de multe ori după mese.

Cum s-o consumi? Scorţişoara poate fi folosită în multe feluri, poţi face o infuzie, pe care o combini cu miere şi apoi o bei pe stomacul gol.

Dovleacul

Acesta este bogat în carbohidraţi şi fibre, substanţe nutritive care fac ca zaharurile să se absoarbă încet, iar acest lucru ajuta la îmbunănătăţirea nivelui de glucoză din sânge. Este important să remarcăm faptul că cei care consumă multe dulciuri tind să aibă paraziţi intestinali, deşi sunt conştienţi de acest lucru. Aceşti paraziţi contribuie mult la apariţia poftelor pentru dulce, deoarece se hrănesc din ele. Din acest motiv, este recomandat consumul de seminţe de dovleac, deoarece sunt cele mai vechi remedii care te scapă de ei.

Citeşte mai mult pe clickpentrufemei.ro

Loading...
Evaluează articolul