Mâncatul în exces sau aportul sporit de calorii îţi aduc în final un plus de kilograme de care-ţi va fi greu să scapi. Pentru a-ţi păstra greutatea sub control nu este nevoie neapărat să ţii o dietă strictă, ci pur şi simplu să mănânci în funcţie de nevoile tale.

Atenţie la aportul caloric!
Dacă vei consuma alimente care-ţi cresc aportul de calorii te vei îngrăşa cu siguranţă. De aceea, este important să reduci porţiile, diminuând numărul de calorii pe care corpul le are zilnic la dispoziţie pentru a produce energie.

Bărbaţii cu vârste între 19 şi 30 de ani au nevoie de 2.500 de calorii zilnic dacă sunt sedentari şi de 2.350 între 30 şi 50 de ani. Acest necesar se poate acoperi cu 8 porţii de legume şi fructe, 3-4 de lactate, 3 de carne.

În schimb, femeile necesită 1.900 de calorii în fiecare zi, între 19 şi 30 de ani, respectiv 1.800 de calorii de la 30 la 50 de ani. Începând cu vârsta de 19 ani, include în meniul zilnic 8 porţii de legume şi fructe, 6-7 de cereale, 2 de lactate şi 2 de carne.

continuarea pe clicksanatate.ro

Loading...