Dacă faci parte din categoria persoanelor care nu pot ţine tot postul Paştelui, nu te forţa, ascultă-ţi organismul şi ajută-l să facă mai uşor trecerea de la alimentaţia severă de post la cea obişnuită.

Cu cât îţi obişnuieşti organismul cu alimentele procesate şi grase cu atât mai greu va fi să facă faţă cu bine trecerii bruşte la alimentaţia de post.

Astfel că este necesar să ştii care e consumul tău caloric şi energetic pe parcursul unei zile pentru a alege alimentele potrivite.

Soia, humus, fasole, orez, supe cremă nu trebuie să lipsească din dieta ta zilnică.

Organismul tău are nevoie de nutrimenţi buni, de hidratare şi mai ales disciplină.

Salata de legume

Nu contestă nimeni valoarea nutriţională excepţională a legumelor, astfel că dacă le consumi pe perioada postului, nu are rost să renunţi la ele după terminarea acestuia.

Deşi mai sunt câteva săptămâni până la sărbătoarea pascală, dacă simţi că eşti mult prea obosită, fără energie şi vrei să finalizezi cu alimentaţia de post, atunci alege să nu excluzi salata.

Poţi să o asociezi cu orice aliment şi totodată vei ajuta sistemul digestiv să aibă parte de o digestie corectă.

O alimentaţie bogată în carne nu este întocmai sănătoasă pentru organismul uman, acesta fiind în mare parte alcalin, dar dacă ai o salată lângă bucata de proteină, atât organismul cât şi silueta nu vor avea de suferit.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Loading...