Deşi ai mâncat tot îţi este foame? Anumite alimente îţi intensifică senzaţia de foame şi în timp îţi pot da mari bătăi de cap.

Specialiştii în nutriţie recomandă să nu sărim peste nici o masă, iar micul dejun să fie o veritabilă porţie de sănătate şi de energie care să îţi ofere în acelaşi timp şi senzaţia de saţietate până la masa de prânz.

Cerealele cu lapte

Cel mai comun mic dejun se pare că nu este tocmai cel mai sănătos. Şi asta deoarece ele se absorb foarte repede şi astfel nivelul de zahar din sânge va scădea şi el, aşa că să nu te mire dacă imediat te vei confrunta cu senzaţia de foame.

Nu trebuie să le excluzi din aimentaţia ta, ci trebuie să diversifici astfel încât pe lângă aceste cereale să îi mai oferi şi o altă sursă de energie, de exemplu un avocado, un ou, un sandvich.

Evită produsele de patiserie

Pâinea cea de toate zilele îţi oferă o falsă senzaţie de saţietate, astfel că vei fi tentat să mănânci mai mult şi mai des. Şi iată cum se explică surplusul de kilograme.

Zaharul din sânge în momentul în care scade va transmite semnale creierului pentru a i se furniza organismului noi surse de energie.

Afectată va fi de asemenea şi insulina de fluctuaţiile de zahăr, deci de aici până la instalarea diabetului zahart nu este tocmai cale lungă.

Perturbările alimentare la care este supus organismul tău la un moment dat vor lăsa deloc urme tocmai sănătoase.

Din aceiaşi categorie fac parte şi batoanele de slăbit, orezul exapandat, covrigii.

În plus, aceste produse îţi vor oferi senzaţia de balonare.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Loading...
Evaluează articolul