Ştiai că în fiecare an consumi aproape o tonă de alimente? Similar greutăţii unei maşini. Sistemul tău digestiv este supus unui mare efort şi are nevoie de o mână de ajutor pentru a digera toată această cantitate. Cu siguranţă că îţi place să găteşti cele mai bune reţete pentru tine şi cei dragi. Înainte de a merge la cumpărături pregăteşte temeinic o listă. Şi ţine-te de planul tău pentru o alimentaţie sănătoasă. Iată mai jos câteva lucruri de care trebuie să ţii cont pentru a-ţi pregăti lista de cumpărături:

Stabileşte-ţi un obiectiv clar!

Vrei ca tu şi familia ta să aveţi un stil de viaţă echilibrat? Trebuie să consumaţi alimente sănătoase, să faceţi mişcare şi să gândiţi pozitiv! Fii tu cel care propune planul şi se asigură că va fi respectat.

Planifică-ţi mesele!

Decide de acasă ce doreşti să cumperi: stabileşte ce plan de reţete ai pentru fiecare masă, verifică ce îţi lipseşte din frigider sau ce se va termina în curând şi asigură-te că incluzi pe listă ingredientele necesare pentru toate mesele şi gustările de peste zi. Micul dejun, de exemplu, este cea mai importantă masă a zilei, moment în care este recomandat să consumi alimente care conţin nutrienţi benefici pentru sănătate aşa cum sunt iaurtul sau cerealele. Acestea te vor ajuta să ai energie întreaga zi!

Lista de cumpărături

Acum că ţi-ai făcut planul, urmăreşte-l cu atenţie şi ai grijă să ai o listă de cumpărături diversificată care să includă: lactate, carne, peşte, ouă, legume, fructe, nuci, seminţe – în funcţie de ce ai decis
să găteşti. Atenţie însă: alege să prepari, pe cât posibil, alimentele la abur, fierte
sau la cuptor!

KVisual_Activia_KISS_10.09.2015ACTIVIA – de inclus pe lista de cumpărături!
Sănătatea ta digestivă este foarte importantă, iar consumul zilnic al unui iaurt probiotic poate face diferenţa! Fie că îl consumi la micul dejun, ca gustare între mese sau la finalul mesei, ca francezii, studiile arată că iaurtul ajută la menţinerea sănătăţii digestive, la scăderea riscului de diabet şi de boli cardiovasculare, la scăderea în greutate*, iar Activia, iaurtul probiotic cu Bifidus Actiregularis, poate îmbunătăţi şi starea emoţională**.

Ce spun specialiştii: „În funcţionarea sistemului digestiv, flora intestinală are un rol important. Datorită conţinutului de bacterii lactice active, iaurtul, mai ales cel probiotic, ajută la menţinerea sau refacerea florei intestinale, pentru ca sistemul digestiv să funcţioneze corect. Consumul zilnic de iaurturi probiotice este esenţial, nu doar ca sursă de bacterii vii, dar şi pentru alţi nutrienţi importanţi.“
Prof. Dr. Dan L. Dumitraşcu, Preşedintele Societăţii Române de Gastroenterologie şi Hepatologie.


Activa_Challenge_carton_KISS_1920x1080_15.04.2015-01
Ce spun specialiştii: „Legumele, fructele şi iaurtul sunt alimentele care aduc cei mai mulţi    nutrienţi esenţiali, raportat la conţinutul lor caloric. Astfel de alimente nu trebuie să lipsească din alimentaţia noastră zilnică. Iaurtul prezintă calităţi nutriţionale unice, consumul său zilnic, la orice vârstă, fiind recomandat pentru controlul unor factori de risc legaţi de diabetul de tip 2, bolile digestive, cardio-vasculare, managementul greutăţii corporale, sănătatea oaselor şi a dinţilor.”
Prof. Dr. Mariana Graur, Preşedintele Societăţii de Nutriţie din România

* Studii recente prezentate şi la Conferinţa Sănătate prin Alimentaţie 2014
** Studiu UCLA - Collaborative Center for Integrative Medicine, Los Angeles, USA (Tillisch – Gastroenterology, 2013), cu iaurt ACTIVIA de la Danone
*** Sursa – Nielsen, din punct de vedere vânzări (cifre în volum şi valoare)
Campania „Provocarea Activia. Mulţumită sau banii înapoi“ se derulează până pe 30 noiembrie 2015.

Loading...
Evaluează articolul