Dacă în acest an ţi-ai propus să slăbeşti, mănâncă sănătos şi include în dietă oleaginoasele. Numeroase cercetări au demonstrat că acestea previn îngrăşarea odată cu înaintea în vârstă datorită acizilor graşi mononesaturaţi pe care-i conferă.

Fructele oleaginoase ca nucile, migdalele, fisticul, caju-ul uşurează procesul de slăbire numai dacă sunt consumate cu moderaţie. Ideal ar fi să le alegi pe cele în coajă pentru a nu ceda tentaţiei de a mânca o cantitate prea mare. Desprinderea cojilor de fistic este şi o activitate care te destresează, un atu în perioada mai grea de la începutul unui regim de slăbit sau în primele zile în care vrei să-ţi impui un nou stil de viaţă şi o dietă sănătoasă. Evită-le pe cele trase în sare, ciocolată sau caramelizate care îţi aduc kilograme în plus şi optează pentru cele crude pe care le poţi coace puţin dacă doreşti.

Nuci

Îţi oferă acizi graşi precum Omega-3 care-ţi protejează inima şi reduc nivelul trigliceridelor. Dacă nu mănânci prea des peşte, dacă ţii post sau eşti vegetarian, nucile sunt cea mai bună sursă de Omega-3. Au în compoziţie şi antioxidanţi, fitonutrienţi, melatonină, care păstrează un ciclu al somnului normal. Când eşti la dietă, poţi să mănânci nuci, dar nu în cantitate prea mare. Adaugă o mână de nuci în salate de legume sau peste iaurtul cu cereale integrale de dimineaţă. Aceeaşi cantitate e indicate şi la gustări.

Află care sunt celelelate fructe pe clicksanatate.ro.

Loading...
Evaluează articolul