Numeroase persoane cu probleme de reglare a nivelului zahărului în sânge pot recurge la ele pentru un mai bun control al glicemiei, dar şi pentru menţinerea greutăţii corporale în limita unor indicatori normali.

Glicemia este influenţată de cantitatea de glucoză care se află în sânge, aceasta provenind din glucidele sau carbohidraţii ce se găsesc în numeroase alimente de bază, de la pâine, seminţe, orez, cartofi până la fructe, legume, cereale şi paste făinoase. Din acest motiv este necesară o atenţie sporită în ceea ce priveşte aportul de zaharuri. O modalitate bună pentru a controla nivelul glicemiei şi a preveni oscilaţiilor majore din sânge constă în consumul de alimente care scad glicemia.
1. Prunele

Prunele fac parte dintr-o categorie de alimente care scad glicemia, contribuind la previnirea diabetului zaharat. Aceasta este una din bolilele care pun cele mai mari probleme în zilele noastre. Diabetul se caracterizează prin tulburări ale metabolismului glucozei şi variaţiile acesteia în sânge. Fibrele solubile din prune încetinesc viteza cu care produsele alimentare părăsesc stomacul şi, ca urmare, întârzie absorbţia de zahăr în fluxul sangvin. De asemenea, oferă o cantitate importantă de vitamina B.

Afli mai mult de pe https://adevarul.ro

Loading...