Ciupercile sunt o sursă bogată de fibre, vitamine şi minerale. Aceste legume conţin din plin vitamine din complexul B: B1, riboflavină, piridoxină (B6). De asemenea, ciupercile conţin o cantitate deloc de neglijat de acid folic (previne şi tratează anemia).

Printre minerale esenţiale din compoziţia ciupercilor se regăsesc şi potasiu, magneziu, sodiu, cupru, fier, fosfor şi seleniu. Ciupercile sunt bogate şi în antioxidanţi. Aşa că, sunt destule motive pentru care aceste legume nu ar trebui să lipsească din alimentaţia noastră.

Indicate în curele de slăbire

Ciupercile au în compoziţie aproape 90% apă. Nu au nici multe calorii: o cană plină cu ciuperci abia dacă atinge undeva la 40-50 de carlorii. Trebuie să ştiţi despre ciuperci că nu conţin niciun fel de grăsimi, zahăr sau sare. De aceea, sunt ideale în regimurile de slăbire. Aşa că, dacă vrei să dai jos kilogramele nedorite, apelează cu încredere la aceste legume. Ele pot fi preparate la grătar, în cuptor ori fierte. Sunt delicioase chiar şi în salate.

Dacă le vei consuma regulat, nu numai că vei scăpa de colăceii de pe abdomen, dar vei fi ferit şi de multe alte afecţiuni.

continuarea pe clicksanatate.ro

Loading...