Bogate în vitamine şi acizi graşi esenţiali, măslinele se află în topul celor mai sănătoase alimente. Află care este diferenţa între diferitele tipuri de măsline şi ce beneficii au pentru sănătate.

Toate tipurile de măsline gata de a fi consumate sunt murate, mai exact înmuiate în apă, ulei sau păstrate în saramură. Cele mai cunoscute sunt măslinele kalamata, originare din Grecia. Pot fi de diverse culori şi se recunosc după coaja uşor încreţită şi forma migdalată.

Măslinele verzi

Măslinele verzi sunt culese din pom când sunt încă necoapte şi au un gust uşor amărui. Ele sunt bogate în vitamina E, fier şi fibre. De asemenea, conţin polifenoli şi flavonoide cu proprietăţi antiinflamatoare. Sunt o sursă bună de acid oleic, potasiu, fosfor, zinc şi calciu, betacaroten, vitaminele D şi K. Se numără printre cele mai sănătoase măsline fiindcă nu sunt colorate artificial şi au un indice glicemic mai mic. Datorită grăsimilor bune din componenţa lor, protejează sistemul cardiovascular. Ajută  vederea, întăresc firul de păr şi menţin elasticitatea pielii. Datorită conţinutului de fibre, îmbunătăţesc funcţia hepatică şi intestinală. În magazine, le găseşti ca atare sau fără sâmburi, umplute cu brânzeturi sau cu ton.

Afla mai multe pe clickpentrufemei.ro

Loading...