Plăcintă cu caise

placinta cu caise jpeg

Caisele sunt bogate în potasiu, fosfor, calciu, fier, zinc, vitamina A şi C sau B6. De asmenea, conţin fibre care ajută tranzitul intestinal, previn tulburările digestive, constipaţia sau apariţia ulcerului.

Ingrediente (1 tavă)

500 g foitaj 6 caise sau piersici din compot 1 linguriţă scorţişoară 3 linguri gem de caise 2 linguri nucă măcinată

Mod de preparare

Laşi fructele la scurs, după care le presari cu scorţişoară. Întinzi puţin foaia de aluat şi o tai în dreptunghiuri egale. Crestezi aluatul pe interior cu un chenar la 1 cm de margine, fără să-l tai de tot.

Amesteci gemul cu o linguriţă de apă caldă, ungi chenarul interior cu gem şi presari nucă măcinată. Aşezi fructele tăiate în patru în pătratul interior, le ungi cu gem şi aşezi dreptunghiurile în tavă, pe hârtie de copt.

Introduci tava în cuptorul încins 20-30 de minute. Dacă doreşti, le poţi presăra cu zahăr după ce s-au răcorit.



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg