Salată de cartofi cu ridichi

salata de cartofi cu ridichi jpeg

Pe lângă vitminele din grupul B şi minerale precum potasiu, calciu, magneziu, sulf, fier, cupru, zinc, fluor, iod şi seleniu, 100 de grame de ridichie furnizeză 23 mg de vitamina C, adică 20% din necesarul zilnic al unui adult. În plus, are un raport caloric foarte slab: 16 kcal la 100 de grame. Ridichea conţine, de asemenea, fibre, care contribuie la reglarea tranzitului intestinal.

Ingrediente

2 cartofi 1-2 legături ridichi sare 2 legături de ceapă verde piper oţet ulei pătrunjel, opţional

Mod de preparare

Speli şi cureţi de coajă cartofii, îi tai cubuleţe şi-i pui la fiert în apă cu puţină sare. Când sunt gata, îi treci printr-un jet de apă rece, îi scurgi bine şi-i pui într-un bol.

Cureţi şi speli ridichile şi ceapa verde, şi le tai rondele. Le adaugi peste cartofi, le presari un praf de sare şi puţin piper. Adaugi şi vinegreta, făcută din oţet şi ulei, după gust, şi amesteci. Poţi adăuga şi puţin pătrunjel.



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg