Salată de rucola cu brânză şi şuncă

Uzený bůček s grilovaným kozím sýrem jpeg

Când cumperi rucola ai grijă ca frunzele să fie mici, verzi. 100 g de rucola asigură 25% din necesarul zilnic de calciu şi de vitamina B9. De asemenea conţinutul de vitamina K din aceeaşi cantitate satisface pe deplin necearul cotidian.

Ingrediente

200 g salată rucola 150 g bacon 100 g telemea 2 fire ceapă verde 1 lingură muştar 1 linguriţă iaurt sare oţet ulei piper

Cum se prepară

Baconul se taie cubuleţe şi se prăjeşte câteva minute ­într-o tigaie fără grăsime. După ce s-a rumenit, se scoate pe o farfurie şi în grăsimea lăsată se adaugă muştarul dizolvat în patru linguri de apă şi piper, după gust. Se amestecă puţin pe foc, se adaugă iaurtul şi apoi se dă sosul deoparte. Se amestecă frunzele de rucola cu baconul rumenit şi cu ceapa verde ­tocată fin. Se adaugă sare, piper, ulei şi oţet, după gust, se amestecă şi se pune salata într-un bol. Se aşază ­felii de telemea şi peste se toarnă sosul de muştar.



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg