Alină durerile de cap, ameliorează simptomele sindrodumului premenstrual, te scapă de balonare şi de multe altele. Consumat atât proaspăt, cât şi sub formă de pudră, ghimbirul are aceleaşi beneficii pentru sănătate. Important este să consumi în jur de 2 grame de ghimbir pe zi.

Stimulează imunitatea

Nu numai că ghimbirul conţine substanţe chimice care luptă împotriva rinovirusului (cea mai frecventă cauză a răcelilor), consumul de ceai de ghimbir poate reduce, de asemenea, congestia şi ameliora alte simptome frecvente în gripă, potrivit cercetătorilor de la Universitatea din Cardiff, Marea Britanie. Mai mult, pentru că are antioxidanţi imunostimulatori, ghimbirul reduce febra.

Uşurează durerile provocate de artrită

„Există unele dovezi că ghimbirul poate fi de ajutor în reducerea durerii articulare şi a inflamaţiilor la pacienţii cu artrită“, spune dieteticiana Danielle Capalino. Asta deoarece ghimbirul conţine gingerol, un antiinflamator puternic. Într-un studiu, publicat în „ Arthritis & Rheumatology“, extractul de ghimbir reduce semnificativ simptomele osteoartritei  genunchiului.

Află alte beneficii ale ghimbirului pe clickpentrufemei.ro.

Loading...
Evaluează articolul