Nimic nu se aruncă. Substanţe nutritive de calitate se regăsesc şi în coaja legumelor, deci păstreaz-o şi foloseşte-o cu încredere!

Când vine vorba despre legume, ceapa are locul său, evitată de mulţi, apreciată de unii, o poţi folosi de la banala salată de legume pâă la realizarea mâncărurilor mai sofisticate.

Dacă vrei să te bucuri de toate substanţele sale nutritive, nu mai arunca cojile de la ceapă, şi asta mai ales după ce spcialiştii au descoperit faptul că în coaja de ceapa se află o sursa excelentă de flavonoide, în special de quercitină, un antioxidant şi totodată anti-inflamator puternic.

Reduce inflamaţiile

Consumul ceaiului din coji de ceapă este unul dintre cele mai bune remedii împotriva tusei, în plus te va ajuta să scapi de valorile crescute ale colesterolului rău şi va susţine buna activitate a funcţiilor musculare.

În plus, tratează cu succes depresia, atenţie însă coaja de ceapă nu trebuie mâncată, poţi doar să o adaugi în supe, tocăniţe să îşi lase nutrimenţii în mâncare şi apoi la final să o scoţi.

Având un conţinut vitaminic bun în care se regăsesc vitaminele C, B1, B2, B6, E, PP, dar şi minerale precum sulf, siliciu, iod, fosfor, calciu, caliu, fier, natriu, carotin, acid folic.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Loading...
Evaluează articolul