Perioada postului nu reprezintă doar o abstinenţă de la anumite alimente. În plus, acum este perioada în care poţi să privezi întregul organism de anumite substanţe nutritive benefice , motiv pentru care trebuie să acorzi o atenţie mărită alimentaţiei tale.

Unul dintre cele mai des folosite produse pe perioada postului este pateul vegetal. Din păcate aportul său nutriţional nu este tocmai satisfăcător pentru nevoile organismului tău. Deci, în primul rând evită acest aliment şi înlocuieşte-l cu pastă de măsline pe care o poţi face la tine în bucătărie, cu humus sau cu fasole bătută.
În felul acesta vei avea farte de proteină vegetală şi vei vedea că energia nu te va părăsi ci dimpotrivă. Poţi opta la micul dejun pentru un smoothie din fructe la care să adaugi seminţe de in, chia şi tărâţe de psyllium, şi să alternezi cu pastă de măsline sau humus.

Evită produsele vegetale

Când vorbim depre produse vegetale singurele acceptate în alimentaţia ta ar trebui să fie legumele şi fructele.

Mai ales pe perioada postului ai nevoie de un aport mare de fibre pentru a stimula digestia şi a ajuta sistemul excretor să funcţioneze corespunzător şi să elimine tot ce a acumulat până în prezent.

Asigură-te că bei suficientă apă astfel încât să nu fii deshidratat şi evită orice alt gen de produs vegetal care nu îţi va oferi decât o cantitate mare de coloranţi alimentari şi aditivi.

Citeşte cu atenţie pe etichetele produselor de post şi îndreaptă-te către alimentaţia sănătoasă.

Şi mâncarea de post are gust dacă ştii cum să combini alimentele.

Ai grijă de asemenea la consumul de ulei şi nu apela la prăjeli de nici un fel. Îndreaptă-te către mâncarea făcută la aburi, grill sau grătar.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Loading...