Durerile de stomac nu te lasă să te bucuri de mâncărurile tale preferate? Poate ar trebui să te întrebi dacă nu cumva suferi de gastrită. Un regim alimentar corect te ajută la tratarea afecţiunii.

Senzaţia de arsură la stomac, durerile abdominale, greaţa şi balonarea pot fi date uitării dacă ştii ce şi cât să mănânci. Cauzele apariţiei gastritei sunt diverse: alimente uscate, abuz de cafea, ore de masă neregulate şi bogate în grăsimi, înfometare, medicamente în exces, dar şi stress.

În cazul gastritei, consumă cu prudenţă toate alimentele care au un gust puternic (dulce, picant sau amar). Cel mai bine este să consumi alimente cu gust blând, echilibrat.

Banane

În cazul gastritei, bananele sunt cele mai indicate şi eficiente fructe, datorită conţinutului proteic ridicat. Acestea conţin magneziu, potasiu, grăsimi vegetale dar şi fibre. O banană consumată dimineaţa la micul dejun amelioarează arsurile la stomac.

Fulgi de ovăz

Fulgii de ovăz sunt recomandaţi pentru conţinutul bogat de nutrienţi precum zinc, cupru, fier şi tiamina. Ovăzul conţine fibre solubile, care, odată ajunse în stomac, îşi măresc de câteva ori volumul în contact cu apa. Astfel, acţionează ca un burete, absorbind în drumul lor toxinele şi grăsimile nesănătoase.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Loading...
Evaluează articolul