Acesta este o variantă de desert de casă cu calorii puţine şi care oferă o cantitate generoasă de vitamina C datorită căpşunilor şi kiwi-ului. Desigur, reţeta de dietă nu conţine ciocolată, însă dacă vrei cu adevărat să-ţi impresionezi prietenii veniţi în vizită, topeşte în aburi o tabletă şi savurează frigăruile din fructe. Puteţi servi şi cu iaurt.

Ingrediente Frigarui de fructe

  • 1 kiwi (10 g)
  • 1 pere (30 g)
  • 4 căpşuni (10 g)
  • 1 banană (120 g)
  • Frunze de mentă pentru decorare

 

Mod de preparare Ingrediente Frigarui de fructe

Spălaţi căpşunile bine şi îndepărtaţi tulpina. Uscaţi-le cu hârtie de bucătărie. Apoi, decojiţi restul de fructe.Tăiaţi fructele, cu excepţia căpşunilor, în bucăţi mici şi răspândiţi-le pe frigarui, adică pe beţele de lemn. Decoraţi cu frunze de mentă.

Dacă doriţi, puteţi turna nişte iaurturi degresat sau ciocolată topită.

Poftă bună!
 

Loading...