Reţete pentru un mic-dejun proteic

milkshake banane jpeg

Un mic-dejun săţios îţi dă energie şi te fereşte de poftele culinare nesănătoase. În cele ce urmează găseşti câteva idei de a pregăti rapid mesele de dimineaţă.

Shake cu banană O băutură delicioasă care-ţi dă energie este shake-ul cu banană. O poţi lua cu tine imediat ce e gata, dacă te grăbeşti. Pentru a-l prepara nu trebuie decât să mixezi, cu ajutorul unui blender, o banană, o cană cu lapte semi-degresat, cu 1,5% grăsime şi două linguriţe de unt de arahide. Acesta din urmă îţi confer un plus de proteine, 4 g la o lingură, energie şi o capacitate mai maire de concentrare, dar trebuie consumat cu măsură, pentru că îngraşă.

Combină 1-2 iaurturi mici, simple, de 2% grăsime cu o mână de cereale integrale şi o lingură de miere. Pentru un mic dejun mai sănătos, pune şi o mână de fructe de pădure, miezul a 2-3 nuci sau o lingură de seminţe de chia sau de mix de seminţe crude (floarea-soarelui, dovleac, in, susan). Un iaurt îţi aduce circa 4 g proteine. Sunt surse bune de proteine atât cerealele, care au 12 g de proteine la suta de grame, cât şi seminţele.

continuarea pe clickpentrufemei.ro



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg