Iarna, organismul are nevoie de vitamine şi minerale pentru a face faţă virusurilor şi bacteriilor. În sezonul rece, ne scade rezistenţa din cauza mai multor factori, precum frigul, dar şi lipsa razelor soarelui, pentru perioade mai lungi de timp.

Banane

Un aliment hrănitor, indicat pe perioada iernii, bananele, sunt bogate în fibre alimentare. Le poţi consuma, cel mai bine, în prima parte a zilei, pentru că ai nevoie de energie pentru întreaga zi.

Conţin şi pectină, un tip de fibră care te protejează contra fluctuaţiilor de glicemie. Totodată, pectinele sunt indicate pentru că menţin senzaţia de saţietate pentru mai mult timp.

Cereale integrale

Pe timpul iernii, corpul nostru are nevoie de zinc, mineral care ajută la protejarea imunităţii. Zincul se găseşte încereale, care sunt bune şi pentru că uşurează digestia. Alte surse importante de fibre sunt prunele uscate.

În cereale se găsesc şi fibre solubile, care ajută la buna funcţioare a sistemului cardiovascular. Importanţi pentru protecţia inimii sunt şi antioxidanţii, căci aceştia ajută la protecţia contra radicalilor liberi.

Vezi ce alimente mai sunt recomandate în sezonul rece pe clicksanatate.ro.

Loading...
Evaluează articolul