Supă-cremă de linte

supa crema de linte jpeg

Nutriţioniştii ne îndeamnă să mâncăm linte , cel puţin o dată pe săptămână. Şi asta pentru că proteinele vegetale din această leguminoasă sunt foarte sănătoase.

Ingrediente (4-5 porţii)

500 g linte verde 3 morcovi potriviţi 1 ţelină mică 2 cepe 1 lingură chimen 1 cartof 100 ml ulei sare piper

Mod de preparare

Cureţi legumele şi le speli. Tai ceapa şi morcovii jumătăţi, ţelina şi cartoful cuburi şi le pui la fiert în 3 litri de apă. După ce s-au înmuiat legumele, adaugi lintea spălată bine în mai multe ape. Mai laşi la fiert 30 de minute.

Strecori lintea şi legumele şi le pui într-un vas mai mare. Păstrezi zeama. Scoţi bucăţile de morcovi, iar restul pasezi în blender. Pui piureul de legume şi linte într-o oală, la foc mic, adaugi uleiul şi amesteci bine.

Adaugi treptat din supa oprită, până ajungi la consistenţa dorită. Dacă zeama este insuficientă şi supa e prea groasă, mai poţi adăuga un pic de apă caldă.

După ce pui chimenul, sarea şi piperul, după gust, laşi să mai dea în câteva clocote.



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg