Susţinută spectaculos de de trei dintre cei mai cunoscuţi chefi, lansarea campaniei Mâncarea bună este a avut loc la Kaufland Pop-up Restaurant şi a constat în pregătirea în faţa celor prezenţi a câte unui meniu specific fiecărui chef. În continuare, pe platforma online a campaniei, cei doritori se vor putea întâlni cu cu inovaţiile şi filozofiile culinare ale celor trei cunoscuţi chefi. Astfel, chef Frank Oehler – ce deţine o stea Michelin, îi va provoca cu preparate din diferite zone geografice, chef Samuel le Torriellec, pasionat de fine dining, îi va întâmpina cu produse marcă proprie Exquisit iar chef Foa va jongla cu reţete specifice festivalurilor street food.

 

Ideea de la care porneşte această nouă provocare este aceea că mâncarea bună nu poate fi definită într-un singur fel, ea reprezentând pentru fiecare dintre noi altceva, în funcţie de  tradiţie,  de pasiunile fiecăruia, de amintirile din  copilărie, dar şi de capacitatea noastră de ne lăsa  încântaţi de orice nouă descoperire. Pe această platformă se vor găsi informaţii, elemente inspiraţionale, dar şi jocuri pentru copii prin care aceştia vor fi atraşi spre mâncarea de calitate.

Această întâlnire de gradul trei a stilurilor şi filozofiilor artei culinare pare pusă în scenă pentru a ilustra cât mai  bine varietatea de trăiri, sentimente şi  interpretări care se pot ascunde în  gustul unei  mâncări bune. În acelaşi timp, cei trei chefi fac demonstraţii despre felul în care se pot  combina ingrediente accesibile tuturor chiar şi atunci când îţi propui un rezultat spectaculos.Iar propunerile lor pot fi întotdeauna o sursă de inspiraţie pentru toţi cei care vor să îşi încerce forţele cu arta culinară rafinată.

 

 

Loading...
Evaluează articolul