Dieta nu presupune una sau mai multe restricţii culinare, ci mai degrabă ţine cont de nevoile alimentare ale unei persoane. De aceea, cu planificare, vei reuşi să ai o alimentaţie echilibrată şi, în plus, să scapi de kilogramele în plus acumulate de Sărbători.

 

Ingrediene

2 fileuri păstrăv (400 g)  1 lămâie bio

Pentru sos:

20 g unt semi-dregresat (light)

5 căţei de usturoi

2 linguri zeamă de lămâie

½ legătură pătrunjel 

sare

piper 

 

Speli şi ştergi fileurile de peşte cu un prosop de hârtie. Într-o tigaie adâncă, topeşti untul la foc mic şi adaugi usturoiul dat prin răzătoarea mică, zeama de lămâie, pătrunjelul tăiat mărunt, sare şi piper, după gust. Amesteci şi mai laşi pe foc 2 minute, apoi dai deoparte.

Într-un vas cu pereţi înalţi, aşezi bucăţile de păstrăv şi, din loc în loc, feliile de lămâie. Torni sosul, asezonezi cu sare şi piper dacă mai este nevoie şi dai tava la cuptorul preîncălzit la 200 °C, 15-20 de minute, până ce peştele s-a copt. Serveşti preparatul cald, alături de legume la grătar şi îl decorezi după imaginaţie.

FOTO Shutterstock