Aceste alimente elimină grăsimile rele!

mere jpeg

Grăsimile saturate favorizează creşterea nivelului de colesterol „rău” ceea ce poate duce la blocarea arterelor. Dacă ai o dietă bogată în alimente care conţin grăsimi saturate, riscul unor boli cardiovasculare este sporit. Mănâncă-le mai des pe cele indicate mai jos pentru a te feri de aceste afecţiuni!

Mere

Merele verzi sunt o sursă excelentă de flavonoide care-ţi menţin silueta, deoacere acţionează asupra grăsimilor care se acumulează în zona abdominală. Cu doar 80 de calorii, un singur măr îţi normalizează şi glicemia. De altfel, merele verzi sunt indicate îndeosebi în dieta diabeticilor.

Migdale

Printre alimentele care conţin grăsimi bune sunt migdalele. Când fac parte dintr-o dietă variată, îmbunătăţesc abilitatea organismului de a elimina grăsimile saturate. Mănâncă 8-10 migdale pe zi, la micul-dejun sau la gustări. Într-o cantitate mai mare, pot avea efectul invers, de îngrăşare.

Află ce alimente sunt de ajutor împotriva grăsimilor rele pe clicksanatate.ro.

Află ce alimente sunt de ajutor împotriva grăsimilor rele pe clicksanatate.ro.



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg