Alimente cu efect antiinflamator

nuci jpeg

Pe lângă tratamentul medicamentos, inflamaţiile pot fi combătute şi prin remedii naturiste şi o dietă care conţin alimente cu efect antiinflamator.

Nuci

La primele semne ale unei inflamaţii apărute în corp, cum sunt febra, durerea, roşeaţa, umflătura, mănâncă mai des nuci. Au în compoziţie vitamina E care combate efectele radicalilor liberi şi reduce inflamaţia. Atenţie însă la nucile pe care le cumperi! Dacă le preferi pe cele curăţate, rişti să iei unele râncede, prin urmare este mai sigur să le alegi pe cele în coajă.

Ghimbir

Capsaicina este o substanţă antiinflamatorie, cu gust picant, pe care o poţi procura din ghimbir, dar şi din curcumă, cuişoare, ardei iute sau turmeric. Sub formă de infuzie sau de pulbere, ghimbirul reduce inflamaţiile articulare şi durerile reumatice. Amestecă o jumătate de linguriţă sau o linguriţă întreagă într-un pahar de ceai sau de apă. Este un remediu pe care-l poţi folosi pentru întărirea imunităţii, pentru ameliorarea simptomelor astmului sau alergiilor, în gripă sau răceală, contra greţurilor matinale.

Descoperă alte alimente cu efect antiinflamator pe clicksanatate.ro.

Descoperă alte alimente cu efect antiinflamator pe clicksanatate.ro.



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg