Care este cantitatea de alimente de care ai nevoie zilnic

alimente dietetice jpeg

Mâncatul în exces sau aportul sporit de calorii îţi aduc în final un plus de kilograme de care-ţi va fi greu să scapi. Pentru a-ţi păstra greutatea sub control nu este nevoie neapărat să ţii o dietă strictă, ci pur şi simplu să mănânci în funcţie de nevoile tale.

Atenţie la aportul caloric! Dacă vei consuma alimente care-ţi cresc aportul de calorii te vei îngrăşa cu siguranţă. De aceea, este important să reduci porţiile, diminuând numărul de calorii pe care corpul le are zilnic la dispoziţie pentru a produce energie.

Bărbaţii cu vârste între 19 şi 30 de ani au nevoie de 2.500 de calorii zilnic dacă sunt sedentari şi de 2.350 între 30 şi 50 de ani. Acest necesar se poate acoperi cu 8 porţii de legume şi fructe, 3-4 de lactate, 3 de carne.

În schimb, femeile necesită 1.900 de calorii în fiecare zi, între 19 şi 30 de ani, respectiv 1.800 de calorii de la 30 la 50 de ani. Începând cu vârsta de 19 ani, include în meniul zilnic 8 porţii de legume şi fructe, 6-7 de cereale, 2 de lactate şi 2 de carne.

continuarea pe clicksanatate.ro

continuarea pe clicksanatate.ro



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg