Ce e bine să mănânci în Săptămâna Mare

femeie tigaie jpeg

Persoanele care ţin post pot include în alimentaţie, în Săptămâna Mare, fructe, legume, cereale, nuci şi seminţe ca acoperă necesarul zilnic nutritiv de proteine, carbohidraţi, lipide şi vitamine, potrivit medicului nutriţionist Lygia Alexandrescu.

Potrivit acesteia, aproape toate alimentele, cu excepţia alcoolului şi zahărului, sunt surse de proteine. Cartofii, pâinea integrală, orezul, spanacul, broccoli, alunele, mazărea, untul de arahide, tofu, laptele de soia şi lintea sunt doar câteva exemple de surse de proteine vegetale.

„O dietă vegetariană diversă care să includă fructe, legume, cereale, nuci şi seminţe acoperă necesarul zilnic nutritiv de proteine, carbohidraţi, lipide şi vitamine. Şi aici un rol important îi revine nutriţionistului care poate stabili un program nutriţional echilibrat, mai ales şi în situaţia în care persoana în cauză are şi un surplus de kilograme care trebuie pierdute", a afirmat Alexandrescu, citată de Agerpres.

continuarea pe clicksanatate.ro

continuarea pe clicksanatate.ro



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg