Ce să mănânci în funcţie de afecţiunile cauzate de soare

3 jpeg

Petele ivite pe piele, alergia la soare, arsurile solare sau uscarea exagerată a pielii sunt doar câteva dintre problemele care pot apărea în urma expunerii prelungite la razele ultraviolete şi pe care le poţi combate şi cu ajutorul alimentaţiei.

Morcovi, pepene şi roşii

Au vitamina A din plin atât morcovii, cât şi pepenii, caisele, roşiile. Toate acestea te ajută să previi şi să combaţi în timp mai scurt o alergie benignă la soare.

Pepenele, mai ales cel galben, conţine o enzimă care neutralizează radicalii liberi şi previne bolile de piele.

Efectele acestor fructe sunt sporite în asociere cu alimente care conţin vitamina E şi vitamina C: ardei, portocale, grepfrut, lămâie, nuci, seminţe de floarea-soarelui.

Nuci, peşte gras şi legume verzi

Pentru a preîntâmpina îmbătrânirea prematură şi apariţia ridurilor, mănâncă mai des nuci, sardine, legumele verzi (ardei, castraveţi, broccoli, sparanghel).

Peştele gras conţine nu numai acizi graşi Omega-3, ci şi vitamina D, vitamina B3 şi antioxidanţi, cum sunt seleniul şi zincul, esenţiale pentru păstrarea sănătăţii pielii.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg