Cele mai bune combinaţii calorice

oua norisor jpeg

Ideea de a te hrăni sănătos este excelentă, deşi la prima vedere pare a fi ceva complicat. Cel mai important este să ştii cum să combini ingredientele astfel încât să profiţi de toate substanţele nutritive.

Dacă îţi doreşti să dai o fugă până la shaorma dar te mustră conştiinţa pentru că te afli la dietă, află acum secretul cu ajutorul căruia poţi să consumi shaorma fără a-ţi pune în pericol dieta.

Tot ce trebuie să faci este să renunţi la combinaţia de cartofi cu carne şi al sosurile din comerţ. Poţi să îţi prepari un sos acasă cu ghimbir, zeamă de lămâie şi ulei de măsline şi să adaugi câte legume vrei tu în lipie alături de carne.

Ouăle, sursă de proteine

Alimente bogate în minerale şi vitamine îţi hrănesc corpul în profunzime mai ales dacă alegi să le combini cu varză, roşii, broccoli sau chiar conopidă.

Varza te va ajuta să asimilezi mai uşor vitamina K, iar roşiile datorită licopenului conţinut te vor proteja mai bine de acţiunea radicalilor liberi.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg