Cum să controlezi nivelul colesterolului prin dietă

seminte jpeg

Un nivel ridicat de colesterol te expune la riscul de a suferi de atac de cord? Nu numai medicamentele te ajută să-l reduci, ci şi ceea ce mănânci.

Alune şi seminţe

După o masă copioasă cu grăsimi, eviţi creşterea colerolului dacă la desert ai nuci, migdale, alune de pădure sau fistic.

Acestea protejează inima prin conţinutul lor de acizi graşi Omega-3 care au avantajul că stopează procesul de deteriorare a arterelor cauzat de depunerea colesterolului. Şi, pentru că organismul tău nu îi poate sintetiza singur, îi poţi procura direct din natură.

Cereale integrale

Fulgii de ovăz la micul dejun şi gustările cu legume, îndeosebi fasole, şi cu fructe pline de vitamina C menţin colesterolul la nivelul normal, adică sub 200 mg/dl.

Pentru a ajunge la acest nivel, poţi apela cu încredere la un amestec de patru pahare de suc de mere şi trei de suc de grepfrut. Dacă adaugi câteva afine, amestecul va conţine şi un alt antioxidant numit pterostilben, care se găseşte şi în struguri.

Citeşte mai mult pe clikcsanatate.ro

Citeşte mai mult pe clikcsanatate.ro



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg