Dieta cu banane verzi

banane verzi jpeg

Cu ajutorul  bananelor verzi vei slăbi mai uşor, indiferent că alegi să le mănânci doar la micul dejun sau ca aliment unic, pe parcursul a 3 zile.

Pentru a te bucura de efectele dietei, este necesar să mănânci 2 banane verzi pe stomacul gol, în fiecare dimineaţă. Este foarte important ca atâta timp cât vrei să ţii acestă dietă să nu mai consumi niciun alt fruct, să bei suficientă apă, iar între mese să te abţii de la gustări nesănătoase.

O altă variantă a dietei presupune ca înainte de fiecare masă să iei 1-2 banane verzi.

Mestecă bine şi pe îndelete

Atât la prânz, cât şi la cină poţi să mânănci orice alt aliment, însă nu mai târziu de ora 7 seara şi încearcă pe cât posibil să reduci porţiile la jumătate, să eviţi prăjelile, alcoolul şi mâncărurile nesănătoase. Poţi să alegi salatele, mai ales că acum găseşti pe piaţă absolut tot ce ai nevoie pentru a face o salată consistentă, sănătoasă şi saţioasă.

Nu te mai gândi la desert decât în cazul în care eşti mulţumit de numărul kilogramelor pe care le ai.

Afli mai multe de pe clicksanatate.ro

Afli mai multe de pe clicksanatate.ro



Recente

salata roșii shutterstock 529472086 jpg
choux crema vanilieshutterstock 2007938618 jpg
ardei umpluti de post shutterstock 394395796 jpg
gomboti caise shutterstock 1751983160 jpg
banane chia iaurt shutterstock 2068588889 jpg
salata vinete baba ganoush shutterstock 216063574 jpg
pandispan fructe shutterstock 200600648 jpg
pepene shutterstock 296391284 jpg
copii gatind jpg
ciorba de burta shutterstock 475445284 jpg
alimente dieta shutterstock 1033829701 jpg
crumble shutterstock 140363161 jpg
pulpe gratar shutterstock 1457188550 jpg
tarta rosii shutterstock 1982727641 jpg
salata asiatica cu vita jpg
ceafa porc shutterstock 1864199020 jpg
colarezi cu lapte shutterstock 2082725914 (1) jpg
porumb gratar shutterstock 746186644 (1) jpg
spuma de visine shutterstock 1310674169 jpg
dulceata rubarba capsuni shutterstock 284941319 jpg