Iată care sunt beneficiile consumului de ouă!

Oua jpeg

Când eram mică, îmi plăceau foarte mult ouăle, indiferent că vorbim de cele fierte, cele prăjite sau de omletă. Însă, mama nu îmi dădea voie să mănânc mai mult de două pe săptămână; îmi spunea că acestea nu sunt foarte bune pentru organism. Refuzam să cred asta! Eu ştiam doar că sunt delicioase. Şi mi se părea total nedreaptă această restricţie. Dar mama insista cu faptul că ouăle cresc colesterolul.

Anii au trecut, am reuşit cumva să mă auto-educ şi să mănânc foarte rar aceste alimente. Însă, acum am aflat o veste excelentă! Cercetătorii au spulberat un vechi mit alimentar: consumul de ouă nu duce la creşterea colesterolului. Din contră, aceste alimente au numeroase proprietăţi excelente pentru organism.

Iată care sunt beneficiile consumului de ouă

Ouăle sunt bogate în vitaminele A, E, B1 (thiamină), B2 (riboflavină), B5 (acid pantothenic), B5 (piridoxina), B12 şi acid folic. În plus, aceste alimente conţin numeroase minerale: calciu, fier, fosfor, zinc şi seleniu. Pe de altă parte, ouăle sunt bogate în cholina – important în funcţionarea celulelor, în special a celulelor sistemului nervos.

continuarea pe clicksanatate.ro



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg