Idei pentru o cină care nu-ţi afectează silueta

salata de pepene jpeg

Dacă te gândeşti să renunţi la masa de seară cu gândul că vei slăbi mai uşor, află că nu e indicat să sari peste niciuna dintre mesele principale. Unele alimente, mâncate la masa de seară, îţi menţin silueta.

O banană sau cartofi dulci

Atât bananele, cât şi cartofii dulci îţi aduc un plus de potasiu. Este un mineral care accelerează procesul de slăbire, stimulează organismul să dezvolte masa musculară, ceea ce atrage o mai bună ardere a caloriilor, şi preschimbă alimentele în energie. Alături de cartofi dulci şi banane, poţi mânca fără teamă şi alte alimente care au potasiu: pepene galben, caise, salată verde, peşte.

O salată sau o supă

Cum, la cină este mai bine să mănânci mai puţine alimente care conţin proteine, fie ele animale, fie vegetale, sau chiar să le excluzi. Alături de carbohidraţi, fac digestia mai lentă, iar corpul se va concentra mai mult pe digestie şi mai puţin pe odihnă. Alege mai bine ceva uşor, o salată sau o supă de legume, un iaurt simplu. Excepţie de la regula poate face carnea de curcan, întrucât are în compoziţie un aminoacid numit triptofan, cunoscut pentru faptul că induce somnul.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg