Noua dietă anticelulită

femeie dieta jpeg

De câte ori n-ai încercat să scapi de celulită? Şi aproape de fiecare dată, ai apelat la geluri abrazive sau la creme care n-au făcut decât să o estompeze pentru o perioadă, nu-i aşa? Uită de ele şi acţionează isteţ, luând în calcul o dietă sănătoasă. În acelaşi timp, vei slăbi şi câteva kilograme. Chiar funcţioneză! Şi încă ceva! Nu ţine dieta mai mult de 30 de zile. De asemenea, dacă ai carenţe de vitamine şi de minerale în organism, e bine să eviţi curele de slăbire.

Uită de zahăr şi sedentarism!

Dacă vrei să elimini celulita, chiar şi atunci când nu eşti la dietă, exclude cu orice preţ din alimentaţie zahărul, mezelurile şi toate preparatele din făină albă deoarece cresc proliferarea celulelor de grăsime în organism. De asemenea, lipsa mişcării care scade nivelul de colagen şi circulaţia deficitară a sângelui sunt factori care favorizează apariţia celulitei. Dacă după cele 30 de zile nu vezi nicio îmbunăţire, atunci cauza apariţiei celulitei poate fi nivelul crescut de estrogeni (discută cu un endocrinolog înainte de a urma orice tratament pentru eradicarea acesteia).

Iată un exemplu de meniu pentru cinci zile.

Ziua 1

Mic dejun

- o ceaşcă cu iaurt sau cu chefir, 2 linguriţe fulgi de ovăz, o ceaşcă cu ceai verde sau o ceaşcă cu cafea

Prânz

- 200 g somon la grătar cu ciuperci la cuptor şi verdeaţă, un pahar cu suc de ananas proaspăt preparat în casă

Cina

- 150 g piept de pui la cuptor cu 200 g salată de sezon cu ulei de măsline şi zeamă de lămâie

Info dietă: Ananasul conţine substanţe care stimulează metabolismul. De asemenea, chefirul previne acumularea de toxine în intestine.

Ziua 2

- 1 pahar lapte degresat, un ou fiert, o felie de pâine de secară, o lingură de brânză de vaci degresată, 1 ardei roşu

- un bol cu supă cremă de legume, o felie de pâine neagră prăjită

- 200 g salată de dovlecei la grătar, cu oţet, usturoi pisat şi ulei de măsline şi o pulpă de pui la cuptor

Un mic dejun bogat în proteine te ajută să scapi de pofta exagerată de dulce şi de celelalte gustări care-ţi pun în pericol supleţea. Dacă totuşi simţi nevoia de o gustare, atunci consumă cu încredere câteva fructe de sezon mai puţin coapte, cum sunt caisele, piersicile sau merele verzi. De asemenea, te poţi energiza mâncând o mână de alune de pădure, migdale sau de nuci crude, fără sare.

Ziua 3

Mic dejun

- o felie de pâine graham cu o feliuţă de telemea nesărată de vacă, un castravete potrivit, un castronel cu salată de fructe, 200 ml suc de pătrunjel (toci mărunt o legătură de pătrunjel, o pui într-un castron cu puţină apă şi dai la belnder până devine pastă; torni amestecul într-un pahar şi mai adaugi apă; bei ca atare sau cu un pic de zeamă de lămâie).

Prânz

- 200 g carne de viţel la grătar, un cartof mic copt sau două linguri cu orez integral fiert, cu o salată de varză. La desert, un fruct la alegere

Cină

- 200 g piept de curcan la grătar cu o salată de castraveţi, roşii şi tije de ţelină

Ţelina şi pătrunjelul previn acumularea de apă în ţesuturi. În plus, conţin substanţe care „topesc” eficient ţesutul adipos şi dau fermitate pielii.

 Ziua 4

Mic dejun - un pahar cu suc proaspăt de grepfruit preparat în casă, 3 biscuiţi cu ovăz şi o felie de pâine neagră cu o lingură de brânză de vaci şi o roşie

-  un bol de salată de paste integrale cu legume sotate, 100 g piept de pui la grătar cu verdeţuri, o feliuţă de caş, un ardei gras

- 200 g păstrăv şi o lingură de fasole verde sotată sau o salată de spanac, un fruct la alegere

Peştele este un aliment sănătos care ajută la diminuarea colesterolului şi la îmbunătăţirea circulaţiei sanguine. Grepfruitul scade glicemia şi impiedică organismul să stocheze grăsimile în corp. Fructul mai conţine vitamina C (esenţială în sinteza colagenului), substanţă care te ajută  să ai o piele fină, elastică şi frumoasă.

Ziua 5

-  un castronel cu iaurt degresat, o linguriţă de miere şi 3 linguri cereale integrale, o ceaşcă de cafea neîndulcită sau o ceaşcă de ceai de soc

Prânz

-  o supă de pui cu pâine neagră prăjită şi un ardei iute sau friptură de pui la cuptor cu legume sotate

Cină

-  salată de crudităţi cu 100 g ton cu zeamă de lămâie şi ulei extravirgin de măsline; 50 g brânză nesărată

Cerealele integrale previn constipaţia şi acumularea de toxine în corp. Ardeiul iute accelerează arderea grăsimilor, creşte circulaţia sanguină şi previne formarea depozitelor noi de ţesut adipos.



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg