O gustare hrănitoare, care nu îngraşă

GERLINEA BATOANE PORTOCALE 372g png

Batoanele proteice sunt nelipsite din dieta echilibrată a celor care fac sport sau vor să slăbească. Asta pentru că ţin de foame şi sunt uşor de transportat şi consumat, oriunde te-ai afla: la serviciu, acasă sau în călătorie. Poţi să ţi le prepari singură, dar mai simplu e să le iei de la Gerlinéa, renumitul brand francez de produse hipocalorice. Gustările Gerlinéa sunt delicioase şi îmbogăţite cu vitamine esenţiale. Şi mai au câteva avantaje, pe care vă invităm să le aflaţi în continuare…

Ştiai că?...

Gustările proteice te ajută să slăbeşti. Cum?! Prin 3 mecanisme: accelerează uşor metabolismul, prin crearea unui deficit caloric; sunt săţioase şi ţin de foame; reduc nivelul de grelină, cunoscută ca hormonul foamei.

Gustările proteice îţi menţin sănătatea, tinereţea şi silueta

Cercetări medicale din ultimii ani au stabilit că proteinele contribuie la menţinerea masei musculare şi refacerea ţesuturilor, având un rol esenţial în vindecarea rănilor şi a leziunilor pielii. Împreună cu dieta potrivită şi multă mişcare, proteinele ne ajută să slăbim, fără să pierdem din masa musculară. Tot proteinele ne susţin sistemul imunitar, ajutându-ne în lupta cu virusurile şi bacteriile, accelerând recuperarea organismului după efort sau boală. Un aport echilibrat de proteine în alimentaţie este esenţial pentru menţinerea sănătăţii şi a unei siluete perfecte.

Gerlinéa, o gustare pentru fiecare

Biscuiţii şi batoanele Gerlinéa îndeplinesc toate condiţiile unei gustări perfecte: sunt săţioase (datorită conţinutului ridicat de proteine), excelente la gust şi cu puţine zaharuri. În plus, conţin vitamine şi fibre esenţiale unei alimentaţii echilibrate. Sunt ideale ca gustare la orice oră, simple sau în combinaţie cu iaurt degresat sau fructe. Au arome diverse, pe gustul fiecăruia – imposibil să le rezişti…

image

Gerlinéa Biscuiţi Lămâie-Vanilie

Biscuiţi savuroşi, numai buni la un ceai aromat sau o cafea tare. Sau pur şi simplu, ori de câte ori ţi-e foame sau poftă de ceva dulce. Bogaţi în proteine, cu un conţinut redus de zahãr şi îmbogãţiţi cu 6 vitamine (E, PP, B1, B2, B6 si B9), biscuiţii combină prospeţimea lãmâii cu tandreţea vaniliei la un minim de calorii (89 kcal/1 porţie = 3 biscuiţi). Preţ recomandat: 13lei/ 8 porţii (24 biscuiţi).

Gerlinéa Batoane Ciocolată – Portocale  sunt delicioase cu conţinut pufos de ciocolatã şi cremã de portocale. Sunt bogate în proteine, cu un conţinut redus de grãsimi, sursã de fibre, cu numai 130 kcal/baton. Preţ recomandat: 36,90lei (12 batoane x 31g).

Gerlinéa Batoane Ciocolată – Banane au un conţinut redus de zahăr (-58%*), fără îndulcitori. Sunt bogate în proteine vegetale (22%) şi fibre, conţin cubuleţe de banane deshidratate şi au doar 100 de kcal/baton. Preţ recomandat: 36,90lei (12 batoane x 31g).

image

Gerlinéa Batoane Duo-Ciocolată sunt un răsfăţ complet de ciocolată albă şi neagră, învelite în ciocolată neagrã fină. Bogate în proteine, cu un conţinut redus de grãsimi şi îmbogãţite cu 5 vitamine (B1, B6, B9, PP şi E), cu numai 127 kcal/baton. Preţ recomandat: 36,90lei (12 batoane x 31g).

image

Gerlinéa Batoane Ciocolată – Zmeură sunt învelite în ciocolată neagră cu umplutură delicioasă de zmeură răcoritoare. Au un conţinut redus de grãsimi, bogate în proteine, o sursă naturalã de vitamina C (102 kcal/baton). Preţ recomandat: 36,90lei (12 batoane x 31g).

Le găseşti pe toate în marile lanţuri de magazine, în reţelele tip Plafar şi pe www.nutrivita.ro.

www.nutrivita.ro

*comparativ cu media batoanelor de ciocolatã din piaţă

image

Frumuseţea este o stare!

Fiecare dintre noi ne confruntãm cu variaţii ale siluetei pe parcursul vieţii. Motivele luãrii în greutate sunt destul de variate, dar pe majoritatea le putem controla:

  • Stilul de viaţã si obiceiurile zilnice nesãnãtoase (consum ridicat de alimente cu aport caloric ridicat, nerespectarea meselor regulate, consum ridicat de zahãr şi grãsimi, etc);
  • Medicamentele – unele tratamente au acest efect secundar;
  • Perioada de menopauzã poate provoca creşteri bruste în greutate şi atunci trebuie sã acorzi o atenţie sporitã stilului de viaţã, etc.;
  • Rata metabolicã scazutã datoratã în principal lipsei de mişcare.

Cel mai important lucru pe care trebuie sã îl iei in considerare este faptul cã pierderea şi menţinerea în greutate este un process de duratã şi implicã multã determinare şi dorinţa de a-ţi atinge scopul. Un stil de viaţã sãnãtos are la bazã o alimentaţie sãnãtoasã şi echilibratã, respectarea meselor, hidratare şi mişcare.

Gerlinéa

Fie că eşti femeie, bărbat, sedentar sau atletic, nevoile tale zilnice de energie vor fi diferite. Mai jos gaseşti diferite nevoi nutriţionale, adaptate fiecăruia:

Femei: între 2000 şi 2200 kcal pe zi

Bărbaţi:

2400 - 2800 kcal pe zi

Sportivi:

2.500 - 7.000 kcalori (nivel ridicat) pe zi

Slăbire: 1400-1800 kcal pe zi

Aportul energetic (calculat în Kcalorii) este asigurat de trei elemente nutritive: proteine, lipide şi carbohidraţi.

Aceste substanţe nutritive, care se găsesc în alimentele pe care le consumăm, trebuie aduse corpului în proporţii definite pentru a răspunde nevoilor acestuia:

Proteine: 10 la 20% din DZR (Doza Zilnica Recomandata)

Lipide: 35 până la 40% din DZR (Doza Zilnica Recomandata)

Carbohidraţi: 40 până la 55% din DZR (Doza Zilnica Recomandata)

Deşi aceste procente sunt utile pentru calcularea unei "raţii echilibrate", acestea sunt mai dificil de pus în practică atunci când îţi doreşti să dezvolţi meniurile zilnice.

Pentru

a înţelege mai bine, mai jos gãseşti regulile de bază ale unei dietei echilibrate pe care e bine să le adopţi!

Regulile de bază ale unei alimentaţii echilibrate:

Principiul de bază al dietei echilibrate este de a mânca totul în cantităţi rezonabile.

O alimentaţie echilibratã nu se face per masă, ci este construită per zi, săptămânã. Nu îţi face griji dacã exagerezi la

o masă, doar încearca sã echilibrezi masa următoare.

Descoperã cele 7 reguli de aur pentru a ajunge la o raţie standard ideală la 1800 kcal pe zi:

1. Sã ai un aport suficient de proteine ​​(carne-peşte-ou-soia), 1 porţie (100g), la prânz şi seară, pentru creşterea şi menţinerea masei musculare. Suplimenteaza aportul de proteine cu batoanele proteice Gerlinea, ideale ca gustare sau ca inlocuitor de masa cand esti pe fuga.

2.

Consumã alimente sau leguminoase amidonate: 150g pe zi

3.

Consumã

cruditãţi (fructe sau legume brute) la fiecare masă pentru un aport de fibre (tranzit bun), vitamine şi minerale

4. Consumã

3 produse lactate pe zi pentru sanatatea oaselor.

5.

Concentreazã-te pe pâine integrală şi pâinea cu cereale care sunt bogate în fibre, vitamine şi minerale

6. Evitaţã grăsimile gătite şi, bineînţeles, consumul de băuturi alcoolice

7.

Hidratarea tot parcursul zilei rămâne o nevoie de bază.



Recente

salata roșii shutterstock 529472086 jpg
choux crema vanilieshutterstock 2007938618 jpg
ardei umpluti de post shutterstock 394395796 jpg
gomboti caise shutterstock 1751983160 jpg
banane chia iaurt shutterstock 2068588889 jpg
salata vinete baba ganoush shutterstock 216063574 jpg
pandispan fructe shutterstock 200600648 jpg
pepene shutterstock 296391284 jpg
copii gatind jpg
ciorba de burta shutterstock 475445284 jpg
alimente dieta shutterstock 1033829701 jpg
crumble shutterstock 140363161 jpg
pulpe gratar shutterstock 1457188550 jpg
tarta rosii shutterstock 1982727641 jpg
salata asiatica cu vita jpg
ceafa porc shutterstock 1864199020 jpg
colarezi cu lapte shutterstock 2082725914 (1) jpg
porumb gratar shutterstock 746186644 (1) jpg
spuma de visine shutterstock 1310674169 jpg
dulceata rubarba capsuni shutterstock 284941319 jpg