Pâinea prăjită îngraşă la fel de mult ca şi cea proaspătă. Ce diferenţe există între diferitele tipuri de pâine

paine jpeg

Pâinea este o sursă importantă de calorii şi carbohidraţi. Excluderea ei din dietă este o alegere greşită, dau asigurări medicii nutriţionişti.

Când plănuim o dietă de slăbit, primul lucru la care ne gândim este să renunţăm la pâine. Cât de adecvată este însă o astfel de opţiune? Obţinută din făină de grâu, albă sau neagră, numărul de calorii şi cantitatea de carbohidraţi nu diferă semnificativ.

În schimb, în funcţie de făina folosită, cantităţile de fibre alimentare, vitamine şi minerale, precum şi indicele glicemi pot să varieze.

În sortimentele de pâine cu adaos de seminţe creşte numărul caloriilor prin creşeterea procentului de lipide, se arată în „Abecedarul de obezitate“, coordonat de prof. dr. Nicolae Hâncu, medic primar diabet, nutriţie şi boli metabolice.

Afla mai multe pe adevarul.ro

Afla mai multe pe adevarul.ro



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg