Publicitarii în bucătărie: Cupa Agenţiilor la Gătit

Foto Cupa publicitari jpeg

Ajunsă deja la cea de-a III-a ediţie, Cupa Agenţiilor la Gătit îşi propune să adune în jurul aragazelor cât mai mulţi „bucătari“ amatori din agenţiile de publicitate şi PR din Bucureşti. Concursul culinar, organizat de IQads, speră să adune peste 30 de echipe care, timp de trei zile, să aibă un singur limbaj comun: mâncarea. Cupa Agenţiilor la Gătit, se va desfăşura între 15 şi 17 iulie, va avea probe noi, precum şi multe premii speciale puse în joc de sponsori. Publicitarii care doresc să-şi arate măiestria în arta culinară se pot înscrie din 23 iunie până în 2 iulie, completând formularul de concurs şi achitând taxa de participare de 200 de euro pentru fiecare echipă.

Competiţia gastronomică face parte dintr-un concept mai amplu de întreceri creative dedicate industriei publicitare din România: Cupa Agenţiilor.

text Maria Belu