Reguli de urmat pentru a slăbi după 40 de ani

3 (1) jpeg

Pe măsură ce avansezi în vârstă îţi este mai greu să-ţi controlezi greutatea, mai ales dacă renunţi şi la mişcare. Respectă aceste reguli pentru a scăpa de câteva  kilograme bune!

O jumătate de oră de mişcare zilnic

Când vrei să slăbeşti mult, e posibil să alegi o dietă fulger sau să faci sport intens, iar riscul de a pierde masă musculară este ridicat.  Exerciţii fizice moderate te-ar ajuta mai mult să slăbeşti în mod sănătos.

Dacă n-ai posibilitatea să mergi la sală, e bine să faci orice tip de mişcare 30 de minute pe zi: gimnastică acasă, de 3-4 ori pe săptămână, mers, alergare, bicicletă.

Program fix de masă

O altă schimbare importantă pe care o poţi face pentru a slăbi este să mănânci mai puţin şi mai des, de 5-6 ori pe zi, lăsând 3-4 ore între mese. Ia un mic dejun uşor acasă, apoi un iaurt degresat la prima gustare, un prânz nu prea copios, o a doua gustare cu câteva seminţe sau un fruct, care te feresc de pofta de dulciuri şi de o cină bogată. Porţiile mai mici, luate la distanţe scurte de timp, la ore fixe îţi asigură senzaţia de saţietate.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg