Scapă de colesterol cu aceste alimente

somon jpeg

Colesterolul mărit este des întâlnit în ultima perioadă atât în rândul adulţilor, cât şi al celor mici. Cauza principală este alimentaţia dezechilibrată.

Pentru a-ţi păstra sănătatea timp îndelungat în parametri optimi este necesar să ai o măsură în toate, uneori chiar şi simplele plăceri culinare făcute în cantităţi mari cum este cafeaua pot să îţi dăuneze şi astfel să favorizeze creşterea colesterolului şi alte dereglări în organism.

Somonul, sursă de Omega-3

Încearcă să reduci pe cât posibilul consumul de carne roşie, de porc sau chiar de pui şi să te îndrepţi către carnea de peşte, în special somonul.

Peştele este una dintre cele mai bune surse de acizi graşi de tipul celor Omega-3 şi 6, o armă extraordinară pentru a avea grijă de sănătatea sistemului cardiovascular.

În felul acesta, având o alimentaţie bogată în legume, fructe şi peşte vei ţine mult mai uşor în frâu atât colesterolul cât şi celelalte probleme de sănătate.

Tot din categoria peştelui sănătos fac parte şi sardinele, heringul şi tonul.

Află mai multe pe clicksanatate.ro

Află mai multe pe clicksanatate.ro



Recente

salata roșii shutterstock 529472086 jpg
choux crema vanilieshutterstock 2007938618 jpg
ardei umpluti de post shutterstock 394395796 jpg
gomboti caise shutterstock 1751983160 jpg
banane chia iaurt shutterstock 2068588889 jpg
salata vinete baba ganoush shutterstock 216063574 jpg
pandispan fructe shutterstock 200600648 jpg
pepene shutterstock 296391284 jpg
copii gatind jpg
ciorba de burta shutterstock 475445284 jpg
alimente dieta shutterstock 1033829701 jpg
crumble shutterstock 140363161 jpg
pulpe gratar shutterstock 1457188550 jpg
tarta rosii shutterstock 1982727641 jpg
salata asiatica cu vita jpg
ceafa porc shutterstock 1864199020 jpg
colarezi cu lapte shutterstock 2082725914 (1) jpg
porumb gratar shutterstock 746186644 (1) jpg
spuma de visine shutterstock 1310674169 jpg
dulceata rubarba capsuni shutterstock 284941319 jpg