Secretele unui mic dejun perfect

iaurt batut jpeg

Dacă vrei să scapi de câteva kilograme bune, cea mai bună alegere este aceea de a nu mai sări niciodată peste micul dejun. Anumite alimente consumate la micul dejun te vor ajuta să te menţii în formă într-un mod sănătos.

Prima specificare atunci când vine vorba despre siluetă este faptul că dieta trebuie să fie mai mult decât o simplă dietă sau abstinenţă alimentară. Pentru a fi sănătos, a combate surplusul de kilograme şi a te şi menţine un timp îndelungat ai nevoie de o alimentaţie echilibrată în mod constant.

Astfel, începând cu prima masă a zilei care trebuie să cuprindă o porţie de proteine, una de fructe cât şi una de cereale integrale. Această combinaţie este saţioasă şi sănătoasă.

Dacă obişnuiai să consumi la micul dejun o brioşă, un covrig şi o cafea şi nu înţelegeai de ce nu slăbeai, răspunsul este foarte simplu, carbohidraţii oferiţi se duc direct în sânge crescând astfel nivelul de zahăr ce ulterior este un pic mai dificil să scadă.

Mixul de ingrediente îţi va oferi atât cât ai nevoie pentru a fi hrănit corespunzător.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro



Recente

salata roșii shutterstock 529472086 jpg
choux crema vanilieshutterstock 2007938618 jpg
ardei umpluti de post shutterstock 394395796 jpg
gomboti caise shutterstock 1751983160 jpg
banane chia iaurt shutterstock 2068588889 jpg
salata vinete baba ganoush shutterstock 216063574 jpg
pandispan fructe shutterstock 200600648 jpg
pepene shutterstock 296391284 jpg
copii gatind jpg
ciorba de burta shutterstock 475445284 jpg
alimente dieta shutterstock 1033829701 jpg
crumble shutterstock 140363161 jpg
pulpe gratar shutterstock 1457188550 jpg
tarta rosii shutterstock 1982727641 jpg
salata asiatica cu vita jpg
ceafa porc shutterstock 1864199020 jpg
colarezi cu lapte shutterstock 2082725914 (1) jpg
porumb gratar shutterstock 746186644 (1) jpg
spuma de visine shutterstock 1310674169 jpg
dulceata rubarba capsuni shutterstock 284941319 jpg