Fasole verde cu migdale şi pătrunjel (colesterol)

Fasole verde cu migdale si patrunjel jpeg

Gustul puternic de lămâie, combinat cu aroma migdalelor prăjite, este perfect pentru a prepara o garnitură de fasole verde care te ajută mai ales dacă ai un nivel ridicat de colesterol în sânge. Migdalele sunt un superaliment, o sursă bună de vitamina E şi calciu. În plus, ele au potenţialul de a scădea nivelul colesterolului din organismul tău. Numeroase studii arată o reducere cu până la 10% a colesterolului „rău“ (LDL) în cazul participanţilor care au consumat migdale, comparativ cu cei care nu au mâncat această gustare. Şi pătrunjelul are numeroase beneficii în ceea ce priveşte sănătatea vaselor de sânge. Acestea capătă elasticitate cu ajutorul substanţelor din pătrunjel, ceea ce poate fi de ajutor în prevenirea şi vindecarea vânătăilor. Iar împreună cu alte medicamente, pătrunjelul poate ajuta la scăderea nivelului colesterolului din sânge. Iar fasolea verde este o sursă excelentă de fibre alimentare, care protejează mucoasa colonului. S-a dovedit că o cantitate adecvată de fibre reduce colesterolul din sânge prin faptul că scade reabsorbţia acizilor biliari (care sunt sintetizaţi din colesterol) în colon.

Migdalele

pătrunjelul

fasolea verde

Fasole verde cu migdale şi pătrunjel (colesterol) - Ingrediente

230 g fasole verde proaspătă, curăţată şi tăiată 2 linguri de migdale feliate, prăjite 1 lingură pătrunjel proaspăt, tocat fin ½ linguriţă coajă de lămâie rasă 1 linguriţă suc proaspăt de lămâie piper, după gust

Fasole verde cu migdale şi pătrunjel (colesterol) - Mod de preparare

Cureţi şi speli fasolea verde, apoi o pui la fiert în apă clocotită cu sare. O laşi să fiarbă neacoperită. Când este moale, o torni într-o strecurătoare, o scurgi bine de apă, apoi o muţi într-un castron mare.

Presari în castron ingredientele rămase (migdalele, pătrunjelul, coaja şi sucul de lămâie). Amesteci uşor pentru a acoperi toată cantitatea de fasole verde şi o serveşti imediat, pentru a te bucura de cea mai bună textură pe care o poate avea leguma.

Pont: Procesul de prăjire scoate la iveală aroma din anumite nuci, cum ar fi migdalele. Le pui într-o cratiţă, fără să o ungi, într-un singur strat.

Le usuci la foc mediu, aproximativ 4 minute în cuptor, sau până când sunt doar puţin rumenite, amestecând frecvent cu o lingură de lemn, cu grijă, astfel încât migdalele să nu se ardă. Scoţi cratiţa din cuptor şi poţi folosi migdalele în alte preparate.

Sursa: www.heart.org.



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg