Legume colorate cu cremă de brânză şi quinoa

Legume colorate cu crema de branza si quinoa jpeg

Atunci când îţi propui să mănânci mai multe legume, încearcă reţeta pe care ţi-o recomandăm astăzi. Poţi să mănânci acest bol cu legume şi quinoa în fiecare zi. Micuţele seminţe de quinoa au un indice glicemic scăzut, ceea ce înseamnă că sunt foarte bune pentru a ţine sub control nivelul zahărului din sânge. Iată, aşadar, o pseudo-cereală perfectă pentru persoanele care au diabet de tip 2.

Atunci când mănânci alimente care au un indice glicemic foarte mare, acestea pot stimula senzaţia de foame şi contribuie la obezitate. Astfel de alimente au fost asociate cu multe boli cronice, precum diabetul de tip 2 şi bolile de inimă. Din fericire, quinoa are un indice glicemic foarte mic şi poţi include alimentul mai des în regimul tău alimentar.

Legume colorate cu cremă de brânză şi quinoa – Ingrediente

3 linguri cremă de brânză cu un conţinut redus de grăsime 150 g quinoa 100 g broccoli 1 cartof dulce (sau 1 cartof alb mare) 2 crenguţe de rozmarin 2 linguri ulei de măsline 10 g ceapă verde 1 lămâie 1 avocado 100 g roşii cherry 100 g castraveţi 200 g morcovi sare piper

Legume colorate cu cremă de brânză şi quinoa – Mod de preparare

Preîncălzeşti cuptorul, cureţi cartoful dulce sau pe cel alb şi îl tai în batoane lungi. Toci rozmarinul şi aşezi cartofii într-o tavă tapetată cu hârtie de copt. Îi condimentezi cu sare, rozmarin şi îi stropeşti cu ulei de măsline. Dai tava la cuptor aproximativ 30 de minute.

Între timp, toci ceapa verde fin şi tai lămâia în două. Tai broccoli în bucăţi mici, scoţi sâmburele de la avocado şi îl descojeşti, apoi îl tai fâşii. Tai roşiile cherry în două şi tai castraveţii şi morcovii în batoane lungi.

Speli quinoa într-o sită, sub un jet de apă rece, şi scurgi bine. Torni apă într-o cratiţă şi pui sare, după gust, apoi laşi să fiarbă la foc mediu. Adaugi quinoa şi fierbi aproximativ 15 minute. Umpli o altă oală cu apă şi pui sare, după gust, apoi o pui la fiert. Adaugi bucheţelele de broccoli şi le fierbi aproximativ 5-10 minute, până se mai înmoaie. Scurgi apa şi dai deoparte.

image

Pentru topping, combini într-un bol mic crema de brânză, ceapa verde, sare şi piper, după gust. Pui quinoa fiartă într-un bol de salată şi aşezi restul de legume preparate anterior. Stropeşti cu zeamă de lămâie şi adaugi crema de brânză. Serveşti imediat.

Sursa + foto: kitchenstories.io

Somon cu legume la tavă

Somon cu legume la tavă

Pui cu legume la cuptor – Reţetă rapidă

Pui cu legume la cuptor – Reţetă rapidă

Pui umplut cu legume, un preparat irezistibil

Pui umplut cu legume, un preparat irezistibil

Cea mai bună supă de legume care te scapă de toxine

Cea mai bună supă de legume care te scapă de toxine



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg